Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

13 Şubat 2011 Pazar

Kurtlar döküldü :)

Biliyosunuz aylar öncesinden görümcemin evleniceğini belirtmiştim.Dün akşam kına gecesi vardı,benim f.makinem bozuk olduğu için herkeslerden birer birer arakladım resim :) Bi güzel kurtlarımı döküverdim ortalığa ama ayakkabılarım  37 numara olduğu beni çok rahattsız ettiler.Malum yenı ayakkabılarımı giymedim kınada topuğu fazla olduğu için rahat edemem diye eskileri tercih ettim.Doğumdan sonra ayaklarım yarım numara büyüdü yada hala şişkinliğim devam ediyor.
Neyse resimlere geçelim,bunlar sadece 2'si.Yarın nikah var ve ben payet elbisemle çok şık olacağım :) Hele ayakkabılarımı giymek için sabırsızlanıyorum artık.Resimlerin devamı muhakkak gelecek bekleyin anacımmm :))
 

6 yorum:

  1. Çok hoş çıkmışsınız , görümcene mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorsunuz,kızınızda çoook şeker,
    Allah bağışlasın.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. miniğin kırmızı elbisesi bloerosu saç bandı seni gölgede bırakmış söyliyim:)) Nikah fotolarını da bekliyoruum sevgileer

    YanıtlaSil
  4. iki tane prenses gördüm sanki :) maşallah ikisine de :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyorsun elif maşallah. resimlerin devamını merakla bekliyorum. sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. İÇİMİZDEKİ KARNAVAL;amin cnm saolasın.
    ZEYNEP;tesekkur ederım amın :)
    FASHIONABLE PRİNCESS;:)) valla öyle kızım prenses gibiydi bayıldı herkes,anasına çekmiş :Pp saol tatlım
    ÇATI KATI;cnm tesekkur ederımmm :)
    RENGARENKLİ;tatlım saol resımlerı eklıcem hemen :)

    YanıtlaSil