Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

1 Nisan 2011 Cuma

Harikayım :)

Kızlar bilmem biliyomusunuz martın ortalarına doğru çok sıkı olmasada şu doğum kilolarımı verme diyetine girmiştim.Ayrıca sporada gidiyorum.Tabi minik kızımdan dolayı gidemıyorum :) Yediklerime birazcık olsun dikkat ettim,akşam sadece çay ile geçiştirdim,abur cubur çok yemedim derken,dün bi tartılim dedim,amannn tanrımm o ibrede ne!!! 62 kiloydum birde baktım 59 küsür kiloya hüüp diye inivermişim :)) hemde 15 gün kadar kısa bi sürede.Ya ben süperim ya süperrim.Seviçten bayılcaktım inanın.Akşam eşime gelince anlattım oda en az benim kadar sevindi.Ve akşam kutlama yaptık nasılmı :))
Gerçekten kilo bir kadına hiçmi hiç yakışmıyor tabi kendine yakıştıranlar olabilir.O göbek olayı yokmu ahh bitiriyor beni yemeyin abi tutun boğazınızı,bende tatile gidince o koca göbeklerinize ve göğüslerinize giydiğiniz bikinilerle sizi ayıplamayayım :)) Birde bikini giyiyorlar ya  mayo giyin bari ben utanıyorum be sizden :)))
Not:sözüm meslisten dışarı :))

4 yorum:

  1. yaşşaaa be kız bende 2 kg verdim 61.5 dan 59.5 a düştüm ama yeterli değil daha 5 kgcuk daha vermem lazım sırrını söyle bakim:)

    YanıtlaSil
  2. moda ve hobi perisi;aynı kılodayız sekerım.ben sabah aksam elma sırkelı su ıcıyorum bırde :)

    YanıtlaSil
  3. bende içiyorummmm:)elma sirkeli su:)

    YanıtlaSil
  4. moda ve hobı perısı;iç tabı tatlım yağları yakıo o :)

    YanıtlaSil