Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

3 Ocak 2011 Pazartesi

KIZIMIN CİCİLERİ ;)

Dün ucuzluk var diye palladiuma bi uğrim dedim kızımla.Gerçekten çoğu mağazada indirim var ama nasıl bi indirim :) ayakkabı 300tl den 150'e düşmüş,ama o fiyat etmicek bir ayakkabı ha :) uyuz oluyorum öyle olunca.Bershka da harbıden bı ındırım vardı ama kalın kalın kazaklar 25 tl ye satılıyor.Almadım ama kazak gıymek benı cok kasındırır ve boğuluyor gıbı oluyorum o kalın kazakları gıyınce :)
Bende kızıma alışveriş yapayım derken,baktım hava kararmış babası bizi deli gibi arıyor :) hemen gel dedim bizi al.Kızımda acıkmıştı zaten.O bizi almaya gelirken bende hemen Zara'nın çocuk bölümüne girdim kızıma bu mini eteği aldım şokk şekeyy bi bakınn..

bide chicco'dan bu mini eteği :)

insanın çocuğu olunca herşeyi alası geliyor ki dün hiç alışveriş yapamadım çok üzgünüm az daha indirimler gelsinde siz görün beni :))

5 yorum:

  1. Aaay ne kadar şeker şeyler bunlar hele fırfırlıya bittim güle güle giysin şimdiden süslü olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. FASHIONABLE;canım zara çocuk bölümünde harika şeyler var ben bitiyorum yani.evet bende fırfırlıyı cok sevdım ^_^
    PEMBESİNTİ;saol şekerim ;)

    YanıtlaSil
  3. MY PİNK WORLD:çok saol evet bende beğendim ;)

    YanıtlaSil