Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

8 Ocak 2011 Cumartesi

MANGO MANGOOO :)

Bu aralar sardım ben mangoya.Geçen hafta palladiumda o sevdiğim muhteşem mağaza olan mango,o muhteşem eteği gördüğümde ağzımın kullaklarıma varmasına sebep olmuştu :) ama eteği deneyince üzerime olmaması bir anlık duygu yıkılmasınada sebep olmadı değil.Çok üzüldüm çok.hemde tam aradığımm etek krem rengi ve diz altıı.ahh ah.Hemen bi mango yapmam lazım hemen.Ama yarın Kadıköydeki halk pazarına gitmem lazım.Lazımda lazımmm.Çok güzel şeyler geliyor tavsiye ederim burda oturanlar varsa eğer.Belki bir mango yaparım ondan sonra ama.Seviyorum seni mangoşş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder