Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

27 Eylül 2011 Salı

11833 :(

Hani bir zmaanlar tv 'de 11833 reklamını gerçekleştiren bi hop hop adam vardı hatırlarsınız.Allahım alnının ortasına kurşunu sıkasım geliyordu gecen kış :) geçen gün bı programda onu gördüm tanıyamadım ama.Arkadaşım karısının öldüğünü söyledi üzüldüm.Herkes içinden o reklamı izlerken bı beddua veya küfür etmıstır kanımca.işin cıvığını çıkarmışlardı ama.İnsanların beduualarımı tuttu diye içimden geçirmedim değil hani.Olabılırmı sızce :(

2 yorum:

  1. Bence öyle değildir ya ben de reklamı izlerken uf sıktı artık diye düşünmüştüm ama ölüm bu bedduadan fazlası gerekir gerçekleşmesi için belki sadece kader diyebiliiriiz

    YanıtlaSil
  2. fashionable princess;kader tabiki tatlım ama diğerinide düşünmedim değil :(

    YanıtlaSil