Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

13 Ekim 2011 Perşembe

seni sevmiyorum kış :(

Merhaba cicişlerim.Yazıcam yazıcam inanın fırsatım olmuyor ama elımden geldığince takıp edıyorum hepınızı..Bu sabah eski işyerimden arkadaşımla kadıköye kahvaltıya gittik bayadır görüşmüyorduk,evlilik öncesi kaynatalım dedik,evli bir bayan olarak öğütleride eksik etmedim kendisine :)Damlayı ne yaptın derseniz,havalar soğuduğu için dışarı çıkramadım kayınvalideme bıraktım.Çok darlatıyo beni dışarıda.Arabasında oturmadan ayakta giden bir çocuk daha gördünüz mü ?Bizimki böyle birşey işte.
Damlanın geçen hafta doğum gününü kutladık fotoları yayınlarım ilerleyen günlerde daha kısmet olamadı.
Havalar diyorum offf off hiç sevmem hiç.Nasıl soğuk.Yorganlar çıktı,uzun pijamalar giyildi.Ben bu mevsimin insanı değilim.Ben uzun yaz akşamlarının,güneşin bol olduğu tatil yerlerinin,balkonda yapılan açık hava kahvaltı sofralarının insanıyım.Daha çok var dimi yaz'a çokkk .Neyse beklicez artık :)
Kahvaltı sonrası dolmuşla eve dönerken foto çekmek geldi içimden öylece niyeyse bilmem :)
pek  hüzünlü  sanki hee
yooo :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder