Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

26 Aralık 2010 Pazar

HEDİYEMİ İSTERİM :))

Eşim olacak yegane insan,olağanüstü varlık sanırım bana çok güzel bir sürpriz yapacak.Çünkü hem yılbaşı olması ve aynı gece yani noelin kutlandığı gece benim doğum günüm olması münasebetiyle anlıcanız eşimden iyi bir sürpriz bekliyorum.Tamam doğum günü hediyemi zaten alacaktı,yılbaşıda aradan çıkmış olur fenamı,çok yüklenmeyelim dimi :) 31 aralık gecesini 4 gözle bekliyorum.Bu akşam ablam aradı doğum günümde sanırım bana geliceklermiş aman tanrım dedim!Eşimle yemeğe gidicektim ben dedim.Yani fikir tamamen anneminmiş bana sürpriz yapıcakmış,ablamda ağzındaki baklayı ıslattı :P ohh bol bol hediyeli bir yıl benim için.Gerçi ablam hediyesini önceden verdi şık bir hırka almış bana kürklü felan çok hoş.Bir ara giyip huzurlarınıza sunarım beğeneni çok oldu alimallah :).Bu arada bu sabah saat 05:30 da yıkandığımı belirtmiştim önceki yazımda.Hastamı oluyorum ne :( ahh öyle bişi umarım olmaz umarım.Saat 5 tede yıkanılırmı ayol :))
Hee bide işin ilginç yanı eşim bugün eve geldiğinde dedimki gece yıkandımya üşüttüm sanırım dedım bana ne dese beğenirsiniz :)  '' sen niye yıkandın gece'' ahahaaah delimi ne  :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder