Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

25 Aralık 2010 Cumartesi

KENDİMi TANITMACA :)

83 Bakırköy doğumluyum.Eşimle enteresan bir tanışma muhabbetimizden sonra 2006 yılında evlenmeye koyulduk.Benim için bıraz acele olsada eşimim bana defalarca ''evlenelim evlenelim''demesi artık son bulmıcaktı.Etrafındaki arkadaşlı evli olduğu için özeniyormuş beyefendi :).Dediği çoğu kandırma yalanlarından en çok aklımda kalan ''bende akşamları kendi evime gelmek istiyorum,seninle tv seyretmek,yemek yemek,aynı yatağı paylaşmak istiyorum'' dedi ben koptum :) tamam dedim gel iste beni :) apar topar valla evlendik acele oldu ama güzel oldu.Çok mutluyum.Eşim harika bir insan.Gerçekten bunu tüm samimiyetimle söylüyorum.Onun gibi bir insan gerçekten gelmez ve görmedimde.İnanılmaz iyi,istediğimi yapabilmek için telefonun diğer ucunda tetikle bekliyor.Onu o kadar çok seviyorum ki bunu oda biliyor.Aileye çok önem verir.Bİrde minik bir meyvemiz var.Damla'mız.Eylül ayında bir kızımız oldu.İsmi damla naz.Yok böyle birşey ya yokk.Bu benimmi diye hergece Allaha soruyorum ve şükranlarımı bildiriyorum :) inanamıyorum ki hala.Babasının aşk'ı o.Böyle çekirdek bir aileyiz biz.
Bugün canım sıkkın.İçimde tuhaf bir sıkıntı var hayrola inşallah.Bakın saat kaç :)  uyku tutmadı bende banyo yapayım dedim belki rahatlarım :)) gülmeyin tamam :).Gülmeyi seviyorum ben ya.Yaşasın mutluluk :) gelirim yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder