Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

27 Aralık 2010 Pazartesi

JOKER

Unutmadan çocuğu veya bebeği olan arkadaşlara faydalı bişi ileteyim hemen.Ümraniye Carefour'da joker diye bir market var.yok yok yani.Çocuklarla ilgili herşey mevcut.Arabasından şampuanına,emziğinden termosuna herşey var.Ben arabasını felan ordan aldım çok giderim.Bi gidin derim...

2 yorum:

  1. merhabaa. yorumunu okudum azönce ve çook üzüldüm. bende de aynen ellerime yapıştı yapışan yerlere avuçla un döktüm ..iki-3 avuç oldu yani extradan. . keşke yazsaydım blogdaa
    :(( bence bi daha yap. bak dediğim gibi, ununu arttırınca olucak ..

    YanıtlaSil
  2. MODAVESAİRE;döktüm dökmezmiyim ama olmadı ellerime yapıştı hep eldiveni zor çıkardım elimden :))

    YanıtlaSil