Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

22 Aralık 2010 Çarşamba

ŞİMDİ PALLADİUM ZAMANI :)

İnsanın böyle bir kocasının olması ne iyi bişiymiş :)
Ya bayılıyorum bu adama ben.Dedimki hava güzel kızımı dolaştırayım biraz dışarıda,kocacığımın bana dediği kelime ''ben sizi alışveriş merkezine bırakayım hem alışveriş yaparsınız,hemde orası daha güvenli''dedi.Böyle nazik böyle karıcıgını be kızına aşık bir adam yok anam yok,tamam tamam hakkınıda yemıyeyım yakışıklıda benım kocam :) Şu saatte kızımı giydirip hemen çıkmam gerek neler aldığımı yazarım  gelince.Geç oldu biraz ama ,benım ıcın gün akşama doğru başlar.Giyinelim cicilerimizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder