Ben kim miyim?

Fotoğrafım
Sahip olmak istediği herşeye sahip,meraklı,kocasının birtanesi,kızının canparesi,bir anı bir anına uymayan,heycanından içi içine sığmayan,kahkalarla gülerken hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan :),üşümeyi sevmeyen,rimel delisi,dikişe meraklı,o güzel oldukça güzel bir kokoşş (kocam öyle söyler) dişi,neysem oyum işte :)

28 Aralık 2010 Salı

ÖNEMLİ!!

Arkadaşlar bugün güzel bir hadise yaptım :)
Kendi kredi kartımın bankasını aradım.Dedimki Kredi kartıma her sene kesilen üyelik ücretinden dolayı kartımı kapatmak istiyorum dedim (tabiki blöf yaptım telefonun ucundakine :) )
Dediler ki kartınızı kapatmayıp devam edermisiniz bizimle?Hemen dedimki aa tabi neden olmasın :))
Teşekkür ettim kapattım telefonu.Akadaşlar insanları soyup soğana çeviriyorlar.Sizde arayın yapın itirazınızı.Neden onlar kazansın ki?Mutlu oldum valla banane :)

2 yorum:

  1. bende bankada calışan olarak karşıyım .fakat bankalar böyle para kazanıyor..krediden hesap işletim ücretinden .v.s v.s

    YanıtlaSil
  2. PRİVATE;evet haklısın.Bende yeni öğrendim valla.Eşimin bi çok bankadan kartı var hemen hemen hepsinden,oda aynı şeyi yaptı ::) zengin olduk haa :))pis bankacılar nolcak :)))

    YanıtlaSil